maandag 20 december 2010

wat me nu is gebeurd?!






Zoals iedereen denk ik wel weet verkoop ik al jaren met veel plezier mijn taartjes op marktplaats.
Nu krijg ik al reactie's dat ik niet terug zou mailen, taartje anders was als gekocht etc etc. HEEL ERG RAAR.
Nu blijkt dat er gewoon iemand mijn foto's steeld en ze bij haar advertenties van martkplaats zet!!.
Dat ze ook taartjes verkoopt helemaal prima maar dan mijn foto's stelen ik snap er echt helemaal niets van.
Daar werk je dan zo hard voor om voor de kindjes wat extra's bijelkaar tesparen en dan bestaan er z'n mensen.
Dat dit niet mag heeft ze denk ik niet eens door.
Ze staat tot nu toe nog steeds op marktplaats en gaat gewoon maar door.
Dus tegenwoordig moeten wij onze foto's bewerken zodat dit niet meer zo snel kan gebeuren.

Erg jammer dat er z'n mensen bestaan

maar goed hierbij onze nieuwe taartjes nog een leuk kadotje nodig voor kerst wees er dan snel bij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Daarom durf ik bijna geen foto's of wat dan ook aan gegevens op internet te zetten,ze gebruiken zo maar van alles van je.
Hoop dat je oplossing vind, kan je niet klagen bij Marktplaats ,volgens mij is er een meldpunt voor dat soort zaken.

astridvanbeers zei

Toch nog gelukt! Ondanks dat ik eerst bij de "verkeerde"terecht kwam!
Zo hebben de vogeltjes ook een lekkere kerst!