zondag 12 december 2010

De nieuwste taartjes nog steeds slechts 7,50





Er zijn weer nieuwe taartjes en ze zijn nog steeds in de aanbieding van 10,95 voor 7,50.
Wilt u een taartje bestellen en moet het verzonden worden dan doen we er altijd wat extra's bij.
Zoekt u nog een leuk orgineel kadotje voor kerst zoek dan niet verder.
En mail me.

Natuurlijk zult u snappen dat we beroepsgeheim hebben en onze geheimen dus niet prijs kunnen geven ;-)
Bedankt voor de erg leuke reactie's.



De bonbons zijn slechts 1,- per stuk.
en 7 voor 4,99
9 voor 5,99

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Sandra,

Nummertje 2 is wel heel erg leuk geworden!!

Groetjes en tot morgen.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Lia,meis hoe krijg je het voor elkaar.
Heb grote bewondering voor je.

Liefs Riet.

astridvanbeers zei

Ik wil graag 2 taarten bestellen en wat kleintjes. Had op marktplaats gereageerd maar nog geen antwoord gekregen svp mailtje naar
aavanbee@zeelandnet.nl

La Maison zei

Wat een heerlijke taarten maak je,jammer;( dat ze alleen voor vogels zijn.
Ik ga je mailen want ik wil er een bij je bestellen.
Ik ben je ook gaan volgen en je bent ook welkom bij mij hoor.

Groeten
Hermine