donderdag 23 december 2010

Vrolijk Kerstfeest!!






Voor iedereen een heel vrolijk kerstfeest!!
En bedankt voor de lieve reacties op het forum hyves mail en deze blog, helaas is het probleem nog niet verholpen en gaat ze nog steeds door.
Marktplaats is op de hoogte maar doet (nog) niets moet vanalles in vullen uitprinten en dan opsturen!! Wat een gedoe als ik wat in een foute rubriek plaats of mensen tippen mij is het meteen weg en dit blijft maar staan, Terwijl ik weet dat ze heel veel getipt is.
Gewoon flauw!
Maar goed hier de nieuwste taartjes, taartjes kunnen nog steeds opgehaald worden voor kerstmis verzenden gaat helaas niet meer lukken voor kerst.

3 opmerkingen:

crealientje zei

Wat super leuk jou creaties en wat orgineel. Ik ben wat gaan zoeken op internet en kwam vooral de "recepten"tegen, maar niet de mooie gedecoreerde taarten echt super. Hoop niet dat je het erg vindt dat ik het deze week ook eens ben gaan proberen samen met mijn zusje, leek ons een leuk kerstcadeautje en we weten als het nu niets wordt, dan moeten we gauw bestellen voor misschien een nieuwjaarscadeautje.

Maar wat een gedoe zeg, dat ze op Marktplaats dan niet eerder ingrijpen, niet te geloven. Ik las net op de blog van je moeder de reactie die de andere vrouw had geschreven, belachelijk dat steek je toch wel vreemd inelkaar.

Jeanne zei

Lieve Sandra..ik heb de vogeltaartjes binnen...
Ze zijn prachtig....
Ik ga er foto van maken als de vogeltjes aan hun feestmaal zitten.
Dan maak ik er ook weer even een post van.
Je zou er zo in willen happen.
Mijn man vind ze ook prachtig.
Hij heeft er gelijk een in het voederhuisje gezet.
Ze krijgen niet alles tegelijk.
De overige staan nu even in de doos in het tuinhuis.
Heel hartelijk bedankt meis.
We zijn er blij mee
Knuf van Jeanne.

*Astrids Atelier* zei

Ik kwam via via op het blog van je moeder terecht en las daar de "marktplaats-onheil", echt niet te geloven dat zoiets kan he!? En wat je zegt is helemaal waar: bij het minste of geringste wordt je advertentie gedeactiveerd maar bij zoiets?? Ho maar!! Hopelijk kun je het de komende dagen even van je afzetten, ik wens je fijne dagen en ik zou graag iets bij je willen bestellen (nog even uitvinden hoe...of je kunt mij mailen als het me niet lukt...), ik vind het super!!
Groetjes Astrid