zondag 12 februari 2012

Taart






We hebben de prins in de straat!
En nu was het idee om een taart tebestellen met de foto voor de prins.
Maar toevallig heb ik nu zelf ook een foodprinter en werd me gevraagd of ik hem kon maken. Nou zo gezegd zo gedaan.
Ik heb wel hulp gehad van mijn schoonmoeder want we hebben er ook nog een lading cupcake's bij gemaakt!

Lars is grote fan van onze buurman dus die moest natuurlijk zelf ook een kado hebben vandaar deze aarbeien cupcake met foto's van hem zelf erop!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk gedaan!! Prima gelukt!

Alles ziet er uit om door een ringetje te halen, als je snapt wat ik bedoel!

Is ook erg apart zoiets,toch?? Dat heeft niet iedereen! Die cupcakes van Lars zijn ook geinig!!

Jullie hebben een mooi stukje werk afgeleverd! Jij en je schoonmoedertje!!

Liefs mam ♥