zondag 9 januari 2011

Verjaardags Centjes


.....Nog een beetje vroeg MAAR...vandaag mocht ik lekker shoppen van mijn verjaardagsgeld al.
Ik ben pas de 19de jarig!

De winkel van hobbyhandig in Heesch zijn we geweest......mijn ouders.... schoonmoeder en ik....

Het was er niet heel erg groot....en ook de taart decoratie spullen.....daar was ook lang niet alles aanwezig......waar we graag eens naar wilde kijken....MAAR het verjaardagsgeld was zo op!Maar...ik ben superblij met mijn nieuwe aanwinsten.....


Dus vanaf nu kunnen er ook echte cupcakes op bestelling gemaakt worden!!
Voor menselijke consumtie....
Ze kosten 1,- per stuk.....De lollie bloemen/cupcakes zijn 1,25 per stuk.
Dit zijn enkele nieuwe cupcakes.
Helaas zijn de cupcakes die ik gebakken had nu.....op dus morgen alleen met fondant wat dingen oefenen......want ik heb nog lang niet alles uit kunnen maken wat ik in gedachten had......

1 opmerking:

Anoniem zei

Ze zijn idd hardstikke goed gelukt!!

Je ziet er niet aan dat het nog geen week geleden is, dat je je eerste cupcake's gemaakt hebt!

Zou het in de familie zitten?

Groetjes mam♥