zaterdag 20 november 2010

Cupcakes AANBIEDING!!!


....Cupcakes!!!
Ik heb op moment een erg leuke aanbieding.
Deze cupcakes kosten nu: 2,99 per stuk en op dit moment zelfs 3 stuks voor maar 5,-

Een orgineel kadootje om te krijgen of om te geven.
Ik persoonlijk ben altijd blij met dit soort kadoos...wanneer ik ze binnen moe ben...kunnen ze mooi naar buiten en is er weer plaats voor weer iets anders in huis....



Als het buiten goed koud is, kunnen ze ook prima verstuurd worden....maar dan komen er natuurlijk wel de porto kosten bij a 6,75....Helaas kunnen ze niet door de brievenbus....
Maar woon je in de buurt....afhalen kan natuurlijk altijd en is er ook meer keuze.
Ik kan niet alle foto's op mijn blog hyves of op marktplaats zetten.....

Wil je ook lid worden van mijn vogelvoedercupcakes hyves kijk dan op


Ook op Marktplaats staan onze advertenties
(andere naam)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat jammer, dat ik zo ver weg woon, anders stond ik al voor de deur bij je :))

groetjes, Lilly

Lila Vlinder zei

:-) Maar versturen kan ook hoor

Caroline zei

Wat leuk !!!!! Ik zit helemaal te genieten op je blog, mijn vogels buiten moeten het met een saaie vetbol van de action doen ...
Mijn complimenten voor je prachtige taarten, leuke foto's en ik ga je gelijk volgen, zo leuk om te zien !!!