zondag 20 december 2009

DEMO VOGELVOEDERTAARTEN


.........ZATERDAG HEB IK EEN DEMO VERZORGD BIJ TUINCENTRUM LEURS IN VENLO.........

.......VOGELVOEDERTAARTEN MAKEN......EN NATUURLIJK OOK BONBONS....CAKE EN CUPCAKES.....OFTEWEL MINITAARTJES.....

........ONDANKS DAT HET NIET DRUK WAS.....HET WAS SLECHT WEER.....WERD ER TOCH GOED VERKOCHT......EN DE MENSEN VONDEN HET HEEL LEUK EN INTERRESSANT........KORTOM VOOR HERHALING VATBAAR......

...........WE STONDEN IN EEN KOUDE RUIMTE.....MAAR MET DE JUISTE KLEDING WAS DAT GEEN PROBLEEM........

.......WIL JE GRAAG EEN KIJKJE NEMEN BIJ HET TUINCENTRUM......GA JE GANG.....
..........BIJ LEURS TUINCENTRUM....
...........Ook is het mogelijk om vogeltaarten etc te bestellen bij ons.......
......LEUK OM ALS KADOO TE GEVEN ........

.....DIT ZIJN DE PRIJZEN.......

Bon bon 1,- per stuk
7 voor 4,99

Cupcake 2,99 per stuk
3 voor 7,50 AKTIE

9 Bonbons en 1 cupcake 7,50

Kleine cake recht op schaaltje
4,99
grote luxe cake op schaal 15,95

taartje 2 lagen 10,95

hart taart 10,95

DE GEWONE CAKES DIE NIET OPGEMAAKT ZIJN KOSTEN:
winnie de pooh 1,99 per stuk
kerstklokje-konijn-beer-kerstsok/laars etc 1,50 per stuk
bloem/tulp/blad/pompoen 1,- per stuk

11 opmerkingen:

Mariska zei

Hallo Sandra ,ziet er echt super top uit ik ben vandaag ook aan de freubel gegaan en heb net mijn eerste foto's geplaatst van mijn restje wat ik van het orgineel nog niet op foto over had .

groetjes Mariska

lilavlinder zei

ooooooooo leuk zeg

Kan ik de foto's ergens zien?

Ik ben benieuwd ;-)

Groetjes Sandra

Wendy zei

ziet er allemaal geweldig leuk uit, heel profesioneel !
ik had willen komen, maar ivm het weer toch maar niet gedaan.
volgende keer beter !

Babs zei

Ze zien er uit om in te bijten, jammer dat ze voor de vogels zijn.

Janine zei

Nou Sandra, via je ma kom ik ook ff een kijkje nemen, want ik wist niet wat ik bij haar zag, maar hier ziet het allemaal nog veeeeeeeeeeeeeeeel mooier uit, zoiets heb ik nog nooit gezien, prachtig, het ziet er net echt uit, maar ik zit me steikum toch af te vragen wat dat rose en paarse spuitspul is? ;)) prachtig werk, mag je trots op zijn, groetjes van jeany aus deutschland.

sandra zei

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie leuke reacties
En misschien dat we het nog wel een keertje vertellen hoe het werkt dat gekleurd vet maar nu nog niet, ben er zelf namelijk ook 1 jaartje mee bezich geweest tot ik het juiste vond en dan nog is het best lastig om het mooi tekrijgen.

Groetjes Sandra

Eenhoorn zei

Hoi Sandra,

Ik heb je blog gevonden en die taarten gewoon weg SUPER.

marjolein zei

Via je moeder kwam ik bij je terecht !
En wat mooi
Geweldig, nooit zoiets gezien :))
Dag en fijne jaarwisseling

maaike zei

Hoi Sandra,

Je moeder gaf een reactie op mijn vogeltaartjes op mijn blog, ze schreef dat jij ook vogeltaarten maakt. Ze zijn wel heel wat luxer dan die van mij... De mijne zijn maar simpele cakejes in vergelijking met jou kunstwerken. Misschien ga ik volgend weekend ook iets proberen!! Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes,

Maaike

Anita (Sniet) zei

Hoi Sandra, een super leuk idee!! De crea zit in de familie zo te zien. Veel succes met de taartjes en snoeperijen.

Anoniem zei

Hallo,

Ik wil voor een goed doel ( Woord en Daad voor Haiti) ook taarten maken, gaat prima, alleen de kleur, met welke kleurstof doe je dat? ik heb levensmiddelen kleurstof gekocht zoals op diverse websites stond, maar het mengt niet goed, hoe doe jij dat?

Ik zou het erg fijn vinden als je mij kon helpen!

Groetjes Jannie